Toiminta

Etelä-Vantaan Kokoomus on Vantaan Kokoomuksen paikallisyhdistys. Yhdistyksessä on yli 50 jäsentä. Toimintaamme kuuluu erilaisia tapahtumia, kokouksia ja vaikuttamista sekä paikalliseen että valtakunnalliseen päätöksentekoon.

Jäseniämme on mukana Vantaan kaupunginhallituksessa ja kaupunginvaltuussa sekä eri lautakunnissa kuin myös Myyrmäen aluetoimikunnassa sekä Vantaankosken seurakuntaneuvostossa.

Etelä-Vantaan Kokoomus vaikuttaa myös Kokoomuksen sisällä ja on etelä-vantaalaisten oma äänitorvi.  Yhdistys osallistuu sekä puolueen, Uudenmaan piirin ja Vantaan kunnallisjärjestön toimintaan sääntöjen edellyttämällä tavalla. Haluamme myös kehittää ja lisätä vantaalaisten kokoomusyhdistysten keskinäistä sekä muiden yhteiskunnalliseen ja/tai alueelliseen toimintaan liittyvien tahojen kanssa tehtävää yhteistyötä.

Jäsenillemme tarjoamme kanavan poliittiseen vaikuttamiseen, tietoa ja suoran yhteyden päättäjiin sekä erilaista toimintaa samanhenkisessä porukassa. Tule mukaan!

Liity jäseneksi - klikkaa tästä ja täytä lomake!

Yhdistys vieraili Vantaan jätevoimalassa maaliskuussa 2015.